« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Na sljedećim likovima možete pristupiti:
e-Dnevnik za učenike i roditelje
U sklopu Erasmus+ projekta “Vitamin C(entar)-osnaži s(v)e!” učiteljica razredne nastave Hana Grubišić Krmpotić iz Osnovne škole Centar sudjelovala je na tečaju pod nazivom “ „Mindfulness for Teachers: a Hands on Approach“ u organizaciji Europass Teacher Academy u Dublinu, Irska koji se odvijao od 3. lipnja do 8. lipnja 2024. godine.
Tečaj je okupio 14 učiteljica iz Italije, Njemačke, Nizozemske, Finske i Hrvatske. Tečaj je kroz tjedan dana provođenja stavio naglasak na usvajanju novih tehnika za rad s učenicima u prakticiranju emocionalne kontrole i osnaživanju pojedinaca da ovladaju svakodnevnim stresom. Uključene su strategije usmjerene na podizanje samokontrole i osobno upravljanje pozornosti za uspješnije učenje. Na vrlo interaktivan i opušten način uključile su se tehnike za osnaživanje učitelja za rad s učenicima i razvijale osobne tehnike za rad. Facilitator tečaja je pružio polaznicama niz manjih vježbi koji se mogu implementirati na svakom satu i time učinio ovaj tečaj svakodnevno primjenjivim u radu, ali i poticanju osobne dobrobiti. Potaknula se međukulturalna suradnja i razgovor o različitim obrazovnim sustavima polaznica te su se iste povezale preko interne platforme kako bi i dalje mogle razmjenjivati korisne informacije i povezivati u novim izazovima.
Projekt Osnovne škole Centar “Vitamin C(entar)-osnaži s(v)e!” započeo je u srpnju 2023. godine, a traje do prosinca 2024. godine. Ovaj tečaj označava kraj planiranih mobilnosti, a projekt nastavlja s intenzivnom diseminacijom i implementacijom naučenog u rad Škole.
S obzirom da postoji sve veća potreba u obrazovnom sustavu da se učenici i učitelji osnaže u radu u kontekstu nošenja sa stresom, cilj ovog segmenta projekta jest osnažiti učitelje za rad s različitim skupinama učenika, potaknuti osobno promišljanje o prisutnosti u trenutku kao i usvojiti strategije za podizanje emocionalne dobrobiti.